tisdag 7 december 2010

Nytt uppdrag

Idag har jag varit en sväng på pysselträff med HighCoastScrap! Inget pyssel utan bara lite småprat med pysselvänner! Fick också en fin julklapp från föreningen :) då jag missade julpysselträffen.
Har fått ytterligare ett uppdrag på Splitcoaststampers, nämligen som DT i CAS (Clean and Simple) utmaningarna under tre månader! Kul! Det här var mitt första bidrag där jag stämplat direkt på Cardstocken. Flickan från Bildmålarna är fäst på 3D foam.


Tack för titten!

6 kommentarer:

Laila sa...

Du gör så fina och stilrena kort. Jag förstår verkligen att dom vill ha med dig till den sidan! Grattis!
Dessutom tycker jag det här kortet vart jätte snyggt!

Elwa sa...

Grattis till ditt nya uppdrag! Du är som klippt och skuren till detta!

Katarina sa...

Grattis till nya uppdraget. Du gör så vackra kort och du kommer inspirera jättemycket även där. Kram Katarina

lin_ka1 sa...

Świetna. Prosta , ale jaka sugestywna :)))

annkan sa...

Grattis till ditt uppdrag!
Vilket fantastiskt vackert kort!!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

så himla fina kort ..man blir jätteinspirerad..