torsdag 9 juli 2009

Lätt val


Fick välja en Inkido stämpel till mitt gäst-DT paket hos AltheasMix och då valde jag naturligtvis grästrået! Även textstämpeln finns i hennes Webbutik, där det också finns specialerbjudanden!
Har använt Distress Ink till bakgrunden och stämplat strået flera gånger, några är embossade i guld!

Yngste sonen har gjort en rensning bland mina Cd skivor....oj vad mycket han kastade!! Gamla installationsprogram bl.a. från 10 år tillbaka..;)


Tack för att du tittat in!

8 kommentarer:

Petraso sa...

underbart val av stämpel!

Kari sa...

Du er ikke bare en kortprodusent, du er kunstner! Nydelig!

Laila sa...

Sitter bara och njuter...
Det är bara sååå vackert!♥

Jajja sa...

FAntastiskt vilket vackert kort, instämmer med föregående talare. Du är en konstnär! WOW!!!

Tussemaja sa...

Visst är stämpeln snygg! Och så användbar. Förstår dock inte hur du lyckas få embossingpulver endast på stämpeln efter att du har använt Distress Ink? För mig hamnade pulvret överallt!

Tussemaja sa...

Men glömde ju... Kortet är bara helt fantastiskt!

annkan sa...

Vilket ljuvligt kort- sååå stämningsfyllt......

C.HARNESK sa...

Älskar denna, färgerna och kompen.
VACKERT!!! Bästa fotoiden är i mitt tycke hösten och jag längtar dit efter ditt vackra kort, tokigt va :))))))
// Mvh Carola