tisdag 10 mars 2009

Glad!


Känner mig piggare! Fick dessutom ett brev på posten idag från Maria (kramMaria) som innehöll ett underbart vackert kort och små söta rosor och stämplar! Tusen tack Maria! Det värmde verkligen!

Ska ut med bilen snart för första gången på 1,5 vecka! Ska leverera alla sponsorer sakerna som vi fått till pysselträffen!

Idag visar jag ett kort med liljorna från The Greeting Farm och har tillverkat en glasvas med OH papper! :) Inga jordfärger här idag i alla fall! :)


Tack!

5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Låter bra att Du kryat på Dej inför helgen.....Du måste åkt dit rejält.....nu kanske Du gjort bort det för en lång tid framöver!

Fint o stilrent kort o liljorna var helt underbara....ser så riktiga ut mmmm känner doften genom skärmen *ler*

Ser fram emot helgen......packar väskan o laddar börsen o mitt bästa humör!!!

Vi ses!!!!
En stor vitaminkram från //Mia

C.HARNESK sa...

Men jag säger det igen, hur hinner du människa !
Vilken skaparglädje du har och förmedlar.
Väldigt stilrent och fint.
Tål att sägas igen men jag gillar din färgskala !
// Mvh Carola

Anonym sa...

Lite men väl ment:) så var så god.
Vad skönt att du verkar vara på G igen. Kortet är för underbart, känns somrigt.

Må så gott och lycka till med träffen!
KraM

Mita sa...

Vad skönt att du är på benen! Jag dekorerade en papperspåse igår, också lite tanke "vas", ska lägga ut den idag då jag får en vettig bild bara... att det ska vara så svårt. Kram!

Anonym sa...

Åh va skönt att kärringen mår bättre;) Åh vad glad du gjort min Söta Tant S.... Hon skrek att hon fått kort.... blir sugen åka bort till henne och kolla..... Ps här neere går det en pysslare per 1hkt som du vet vem dom är..... NÄr kommer du!

underbart kort! Så massa snygga saker du gjort och snygga stämplar så man dånar!!! ps fått hem ett helt lass möbler som ska monteras..... tror jag klarar det utan att riva mig i skallen......