torsdag 18 december 2008

JULLOV...snart!


Nu återstår bara julavslutning...vi ska fika med våra 3:or, gå till kyrkan och sist men inte minst ska personalen äta jullunch som alltid är Dopp i gryta!! Så gott! Känner lite i halsen och näsan men vill absolut inte bli förkyld nu så jag får försöka med någon huskur. Gör massor med listor nu med allt som ska köpas och göras...man känner det som om man i förväg vet att man glömmer något ;) Puh..

Dagens kort är med stämplar från Alota Rubberstamps.


Tack för att kollat på min blogg!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi fika imorgon? Oh! Mycket fint kort Biggan!

Ammi sa...

Vilket härligt kort, dina kort är som små tavlor :-)

Anonym sa...

Lika underbart som vanligt! :)

Anonym sa...

Underbart kort.

Monica

Anonym sa...

Konstigt, min kommentar som jag skrev här igår är borta....
Mycket fint kort med härlig julstämning!-Yes, nu är det äntligen jullov!!!

Vi ses snart!!
Kram
Lena

Linda sa...

Utrolig flott kort igjen :o) Alltid koselig å komme på besøk her
Ha en fin jul

Cicci sa...

Vilken läcker effekt det blev med halvpärlorna.
Kramiz

jjcreations sa...

Beautiful card - very fun. Joan

Anneli sa...

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Anonym sa...

du har en härlig stil - jag gillar verkligen hur du får till det med dina kort - inspirerande!!!