torsdag 27 mars 2008

Torsdag



Småfryser lite så jag har gjort en brasa, det blir så mysigt varmt med ved! Har bara småpysslat här hemma idag, det har varit grått och trist väder ute. Har beställt en scrapväska då vi bildat en scrap- och stämpelförening här i Ö-vik! HighCoastScrap heter den och vi ska ha träffar varje månad och en stor scrapträff 19-20/4. Så jag måste skippa resväskan, påsarna mm och försöka vara mer välplanerad till träffarna. Har annars sån oordning så det slutar med att jag går omkring och är "social", ett finare ord för sladdra.
Har naturligtvis också gjort ett kort idag, som jag ska skicka till L! ;) Sen har jag gjort en MiniPappMapp (beskrivning finns på Stämpelgårdens blogg) som bara är 10 x 8 cm för en Trisslott! Den är faktiskt urgullig!


Tack för titten!

7 kommentarer:

Anonym sa...

wow du är fantastisk

Anonym sa...

Vilket underbart kort Biggan.
Och jag måste återigen tacka för tipset med mappen.
Den här lilla ser ju ursöt ut.
Kan berätta att jag håller på att göra en i "din andra storlek" just nu.
På söndag skall vårt gäng ha träff så jag har utmanat dem att göra en mapp till dess och så har jag länkat till din beskrivning.
Skall bli kul att se vad de gör om de hinner :-)))
Kram Eva

erica sa...

Åh, vilket underbart VACKERT kort *gapar* Vad är det för stämplar? Kände ha-begäret vaknade direkt :D

Anonym sa...

Stilrent och tjusigt kort! Låter skönt med en brasa i kylan. Din minimapp var så fin för att inte prata om din tårta i förra inlägget, helläckert och man längtar till sommar.....
ha det Fint!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Fantastiskt läckra kort med krukorna. Ser fram emot post!

kram
Lena

Anonym sa...

Milda makaroner vad duktig du är - gillar dina mappar urskarpt! Speciellt den till trisslotten - är ju perfekt! Ska försöka testa det i helgen!
Ha det gott!
kram

Anonym sa...

Jag fattar inte hur man kan göra så vackra saker, vilka fantastiska kort med krukorna!!! Var kommer stämpeln ifrån?